• UTFÖRSÄLJNING MÖSSOR & HALSDUKAR
UTFÖRSÄLJNING MÖSSOR & HALSDUKAR

Vanliga frågor

Faq


Beställning och leverans


Erbjuder ni fri leverans?

Ja vi erbjuder fri frakt inom Sverige vid order över 300 kr (order under 300 kr är fraktavgiften 39kr). Alla beställningar skickas från Sverige med transportföretag (och deras partner) som Little Drummer har avtal med. Din beställning skickas vanligtvis nästkommande arbetsdag. Din order kommer levereras till din dörr/brevlåda eller till närmaste utlämningsställe eller postkontor 2-5 arbetsdagar i Sverige, 3-7 arbetsdagar i Europa.


Kan jag ändra min order?

När en order har lagts kan vi inte ändra beställda antalet produkter. I sådana fall föreslår vi att du kontaktar oss på e-post: [email protected] för att avbryta den felaktiga ordern. Du kan sedan göra en ny order på vår hemsida.


Kan jag ändra leveransadress?

Kontakta oss omgående om du vill ändra din leveransadress. Om din order redan har packats och skickats från vårt lager, kan vi tyvärr inte ändra adressen när paketet är påväg till dig.


Har min order gått igenom?

För att erbjuda våra kunder högsta möjliga säkerhetsnivå passerar varje order flera kontrollfaser. Om beställningen är godkänd skickas orderbekräftelse till den e-postadress du angav vid köpet. Kontakta oss om du inte har fått någon orderbekräftelse på [email protected].


Jag har fått fel produkt/storlek eller varor saknas. Vad gör jag?

Om det saknas varor eller att du har fått fel produkt mot vad du beställt, vänligen kontakta Little Drummers kundservice inom 7 dagar från mottagen vara. Ange ditt ordernummer samt vilka produkter du saknar/vilka produkter som är fel. Vi gör allt vi kan för att rätta till din beställning så fort som möljigt.


Jag har inte fått min beställning. Vad gör jag?

Kontakta kundservice på [email protected] och uppge ditt ordernummer så hjälper vi dig. Vi kommer att göra allt vi kan för att rätta till din beställning så snart som möjligt.


Hur kan jag avbryta min order?

Vänligen kontakta oss omgående om du vill avbryta din order på [email protected]. Om varan redan har packats och skickats från vårt lager, så är det självklart möjligt att du skickar tillbaka din beställning till oss. Endast när ditt paket har returnerats till vårt lager kommer vi att kunna göra ett återköp.


Betalning


Klarna Checkout

Med Klarna Checkout får du alla betalningssätt i en och samma lösning, enkelt och smidigt! Du väljer själv om du vill betala din vara först när du mottagit din beställning. För detaljerad information klicka här. Fakturan skickas till din e-portadress när varorna lämnar vårt lager och du har 30 dagar på dig att betala fakturan. För fullständiga betalningsvillkor klicka här.


Retur och byte

Hur returnerar jag min produkt?

Vår förhoppning är såklart att du gillar produkten du fått men om du inte känner dig nöjd har du 30 dagars öppet köp. Packa varan i lämplig förpackning, tänk på miljön och återanvänd våra förpackningar så mycket som möjligt. Fyll i returformuläret och lägg med det i förpackningen. Vi har lagt med en returfraktsedel i paketet som du klistrar på paketet. Lämna in hos ditt PostNord eller Schenker ombud och spara inlämningskvittot. Kvittot behövs för att spåra paketet.


Returkostnad och återbetalning

Kostnaden för returer är 39 kr (gäller ej byten). Returen behandlas när varan kommit tillbaks till vårt lager. Vid kortbetalning sätter vi tillbaka pengarna för varan minus returkostnaden på ditt kort. Vid köp med faktura justerar vi fakturabeloppet.


Byte

Önskar du byta till annan storlek är det gratis. Mejla oss det du vill byta så reserverar vi varorna, vår e-post är: [email protected]. Returnera produkterna som inte passade med returfraktsedeln som bifogats leveransen. När vi mottagit returen skickar vi ut de nya varorna.


Reklamation

Om du upptäcker något fel på din vara så kontakta vår kundtjänst på [email protected]. Du betalar ingen returfrakt vid en godkänd reklamation. Som kund ansvarar du för att kontrollera att dina varor är felfria inom 15 dagar efter du mottagit paketet. Vid eventuell tvist följer vi regelverket enligt Allmänna reklamationsnämnden (www.arn.se).